Akyurt Otonomi Galericiler Sitesi’ne EGO seferleri başlıyor
Ankara Büyükşehir Belediyesi(ABB) Elektrik Gaz Otobüs(EGO) Genel Müdürlüğü, vatandaşlardan gelen talep üzerine 468 Akyurt-Kızık Mahallesi-Balıkhisar-Büğdüz-Sıhhiye otobüsünün güzergahında Otonomi Galericiler Sitesi’nin tüm bloklarına hizmet verecek şekilde düzenleme yaptı.
Düzenleme kapsamında, 2 Aralık 2022 Cuma gününden itibaren 468 hat numaralı otobüs; Sıhhiye ve Akyurt duraklarından karşılıklı hareket edecek, sabah ve akşam ikişer adet servisle hizmet verecek.
Vatandaşlar; Başkent 153 Çağrı Merkezi ve EGO Cepte uygulaması aracılığıyla durak numarası ile otobüsün servis saatlerini de sorgulayabilecek.
Hibya Haber Ajansı
YORUMLAR
--------------------------------------------------------
MAKALELER
Türk Kara Ordusu Ne Zaman Kuruldu - Hüseyin Nihal Atsız
---------------------------------------------------------
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Son Dakika / En Yeniler
Trend Haberler

